Obsługiwane przez usługę Blogger.

Nagrody 2017 #1

by - stycznia 30, 2017




Darmowa wymiana lajkuj.pl 

Zarabiara.pl

Przedstawiam Wam nagrody, jakie udało mi się zgarnąć od poczatku tego roku do dziś.

Zacznę od mojej ulubionej strony Opinie.pl

Dostałam od nich zaległą nagrodę, która kiedyś "zagubiła się w akcji".
To zgrzewka - 24 sztuki - napoju Redbull. Dodatkowo otrzymałam przydatny gadżet - latarkę wraz z otwieraczem. Idealna, aby przyczepić ją do kluczy.

Nagrodę dostałam za zajęcie drugiego miejsca w rankingu polecających w październiku 2016


Również od Opinie.pl dostałam nagrodę za trzecie miejsce w tym samym rankingu. Tym razem za miesiąc grudzień 2016.


W skład tego zestawu wchodzą:
- parasol zamknięty w uroczym etui w formie puszki
- głośnik bezprzewodowy
- kabel USB w formie bransoletki
- giętkie ołówki oraz gumka do ścierania


Niezaprzeczalnie największą frajdę sprawiło mi zdobycie nagrody w konkursie #zakochaniwcafissimo
Moje prace zostały docenione i zdobyłam roczny zapas kapsułek Tchibo Cafissimo. 
Pierwsza partia - 20 opakowań - już do mnie dotarła. Ma dotrzeć jeszcze kolejna. 
Mam zapas kawy na dłuuugie miesiące! 


Jeśli o testowanie chodzi to zapanowała lekko posucha, jednak mam nadzieję, ze wkrótce coś się ruszy. :)



TestMeToo - dołącz do nas

You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.