Obsługiwane przez usługę Blogger.

HAUL KOSMETYCZNY #1

by - stycznia 17, 2017


Witajcie! Oto przed Wami zapowiadany comiesięczny post kosmetyczny. 
Pochwalę się tym, co skradło moje serce, było w dobrej cenie oraz tym, co moim zdaniem jest niezawodne i warto skusić się na zakup.
Opiszę też produkty, o których mam złe zdanie.

Do dzieła!

Na pierwszy ogień (ogień to dobre słowo - uwierzcie) farba 
Palette, Intensive Color Creme, Szkarłatna Czerwień RV6
cena w Rossmannie: 14,99
w promocji: 9,99


Wiem, wiem... Ostrzegałyście mnie na IG przed Palette. No cóż. Na moje rozjaśnione włosy (nie bardzo, uzyskałam coś między średnim brązem a rudym) położyłam farbę Garniera i ledwo złapała. Miałam niezłe ciapki. Pobiegłam więc do Ross i zaopatrzyłam się w coś bardziej w czerwień. Farba na tyle mi się spodobała, że przymknęłam oko na to, że to Palette. 
Zależało mi na równomiernym kolorze i w miarę udało mi się go uzyskać. Za jakiś czas poprawię na rudo L'orealem i powinno być okej.
Farba niezbyt ładnie pachnie, trzeba to przyznać. Za to kolor łapie świetnie. Stan włosów bardzo się nie pogorszył po zastosowaniu. Dodam, ze najpierw zafudnowałam moim włosom dwie kąpiele rozjaśniające w odstępie dwóch tygodni (o! na czas pisania posta nałożę maseczkę, coby je trochę odżywić). Spodziewałam się więc siana. Myliłam się! Włosy stały się bardziej szorstkie, jednak dwie krople jedwabiu załatwiają sprawę. Myślę, że góra dwa tygodnie i dojdą do siebie. 

Czy polecam? Hm, ja nie boję się eksperymentować. Kolor jest naprawdę intensywny, mocno farbuje skórę - szyję domyłam po dwóch dniach. Moim zdaniem można ryzykować. :)
Za jakiś czas pewnie i tak wrócę do L'oreal Paris P78 Pure Paprika - moja pierwsza farba i jak dotąd nic jej nie pobiło. 

A Palette na włosach wygląda tak przy domowym ciepłym świetle:



Zanim uzyskałam taki kolorek skorzystałam z dwóch rozjaśniaczy, aby przygotować kąpiel rozjaśniajacą. Jednym z nich był
rozjaśniacz Delia Cameleo Blond Extreme
cena w Rossmannie: 6,99


Co tu dużo pisać. Rozjaśnia lekko, szczególnie w połączeniu z szamponem i odżywką. Produkt spełnia swoją rolę. Chociaż gdybym miała używać go zgodnie z zaleceniem to straciłabym cierpliwość. Raz jeden w życiu nakładałam rozjaśniacz zgodnie z ulotką. To jest nie do oganięcie! Mało produktu, szybko "zastyga", działa szalenie intensywnie. Wolę jednak kąpiele.



antyperspirant GARNIER MINERAL
przecenia w Rossmanie z 8,99 za 4,19.


Wszystkie antyperspiranty Garniera uważam za genialne - tyle w temacie! :)



pomadka Maybelline Baby Lips Electro
w Hebe w promocyjnej cenie 5 PLN


Mam wrażenie, że nie tylko pachnie cytrynką, wygląda jak cytrynka ale i smakuje... Jednak nigdzie nie znalazłam info, które by to potwierdzało. 
Fajnie nawilża, nadaje ustom połysk. Kolor nie jest widoczny na ustach. Przyjemna konsystencja.




Rival de Loop, Maseczka złuszczająca


Kocham peel-offy!
Tę maseczkę dorwałam za niewiele ponad złotówkę w Rossmannie. Regularna cena nie przekracza chyba dwóch złotych.
Maseczka idealnie się ściąga. Z nakładaniem miewam problemy, ponieważ jest dość płynna i trzeba szybko działać. Skuteczność na piątkę!



podkłady udoskonalajace cerę Rimmel Lasting Finish 
cena na do widzenia w Rossmannie: 7,19 


Jest w fazie testów. Na pierwszy rzut oka wydaje się być okej. Oby ten efekt utrzymał się na dłuższą metę.



Eveline, Matujący puder mineralny z jedwabiem
cena promocyjna na ciemny odcień w Hebe: 7,49


Ciemniejsza wersja pudru, którego obecnie używam. Na lato i opaloną cerę będzie jak znalazł.
Puder bardzo fajnie matowi i długo się utrzymuje. Jest wydajny. Zapobiega świeceniu. Przyjemnie pachnie! 



INGRID Makeup Eye Shadows Base 
baza pod cienie do powiek
cena w Hebe około 11 PLN


Przetestowałam raz i jestem z niej bardzo zadowolona. Długo wahałam sie z zakupem bazy a nie było warto.
Baza ma fajną konsystencję, łatwo się nakłada. Świetnie pokrywa wszelkie niedoskonałości na powiekach. Warto się w nią zaopatrzyć.



Catrice, All Matt Plus, Puder matujący
cena w Hebe: 14,99


Sprawdza się u mnie równie dobrze jak puder Eveline. 



Revlon, ColorStay, podkład do cery mieszanej i tłustej z kompleksem SoftFlex 180 Sand Beige
cena Empik: 27,99
Benetton, Let's Love, woda toaletowa
cena Empik: 20,49
Benetton, B-United Jeans, woda toaletowa
cena Empik: 17,91


Podkład okazał się niewypałem. Kolor dobrałam idealnie. Niestety powoduje u mnie powstawanie wyprysków, przetłuszcza skórę. Niestety nie dołączę do grona fanek tego produktu. Wiem, że wersja dla osób z suchą cerą zazwyczaj zbiera lepsze recenzje. Moja do suchych jednak nie należy.

Zapachy kupuję już nie pierwszy raz. Uwielbiam je. Są lekko słodkie ale nie przesadzone. Jednocześnie odświeżające. Trwałość znośna. 


You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.