Obsługiwane przez usługę Blogger.

HAUL ALIEXPRESS #1

by - stycznia 10, 2017


Zgodnie z zapowiedzią 10. dnia każdego miesiąca będzie się tutaj pojawiał wpis z informacjami dotyczącymi moich ostatnich zamówien z Ali. 
W tym miesiącu wyjątkowo jest tego niewiele, ponieważ wiele zakupów było prezentami gwiazdkowymi i zwyczajnie nie zrobiłam im zdjęć. Może jeszcze uda się to nadrobić.

Na każdym zdjęciu znajdziecie info ile zapłaciłam. Pod zdjęciami będe podawać link do sklepu (linki do produktów szybko wygasają), ocenę w skali 0-10 oraz ewentualnie moje spostrzeżenia na temat produktu.
Jeśli produkt nie został jeszcze przetestowany zobaczycie ? zamiast oceny. Gdy tylko będę w stanie ocenić produkt naniosę poprawki i ocenię go.

kolczyki
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

maseczka w płachcie
link do sklepu: KLIK
ocena: ?/10 


Tutaj użyłam koloru Y014 - jasny róż - zdjęcie w dziennym świetle


Tutaj Y046 (róż) oraz Y034 (szary) przy sztucznym świetle

lakiery hybrydowe
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10 

Jedne z lepszych lakierów. Teraz kosztują kilka dolarów, jednak wciąż warto je kupić. Trzymają sie długo, wystarczy jedna warstwa, aby kryły - jaśniejsze kolory maks dwie. Lakiery naprawdę warte zakupu.


maseczka na wągry i zaskórniki
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

Jak dla mnie bomba. Zawszę najpierw robię maseczkę rozgrzewającą, nawilżającą czy inna, która rozszerza mi pory. Następnie stosuję "czarną maseczkę", po czym jeszcze peeling, aby wszystko dokładnie wymieść z twarzy. Oceniam na dyszkę, bo za taką cenę z pewnością warta jest zakupu. 

Jeśli chcesz otrzymywać cashback za zakupy na Ali koniecznie przeczytaj mój wpis (już wkrótce)



You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.