Obsługiwane przez usługę Blogger.

HAUL KOSMETYCZNY

by - lutego 21, 2017







Darmowa wymiana lajkuj.pl 

Zarabiara.pl




Witajcie! Oto przed Wami comiesięczny post kosmetyczny.
Dziś będzie krótko.

Here we go!


Podkład REVLON Colorstay 
do cery tłustej i mieszanej, odcień 180, wersja bez pompki

Podkład Revlon w tak zwanej starej wersji. Nie ma pompki. Mam jednak wrażenie, że również skład jest inny... Tego podkładu używa mi się o wiele lepiej, jest dobry dla mojej cery. Sprawia, że skóra nie świeci się, jest matowa. Podkład fajnie "zlewa się" z cerą. Nie wiem dlaczego wersja z pompką przetłuszcza moją cerę i uwidacznia pory...




Ziaja, krem nawilżający matujący 25+
cena w sklepie Ziaja: około 9.70

Do tej pory zawsze używałam kremu do cery tłustej z dodatkiem zielonej herbaty, z którego również jestem zadowolona.
Krem matujący ma dodatkowo zmniejszać widoczność porów. Sprawdza się dobrze jako baza pod makijaż. Widocznie matuje cerę, wyrównuje koloryt. Jestem na tak. 




maseczka w płachcie Body Club
cena: 99 groszy

Fenomenalna maseczka w płachcie!
Ostatnio kupiłam maseczkę z tej serii dla mojej mamy. Zapłaciłam jedynie 99 groszy. Niestety nie było tam nic dobrego dla mojej cery. Jakże się zdziwiłam, gdy w innym sklepie natrafiłam na te same maseczki, również po 99 groszy. Tym razem jednak trafiłam lepiej i zaopatrzyłam się w maseczkę łagodzącą objawy trądziku. 
Ostatnio walczę z cerą, staram się ją maksymalnie oczyścić. 
Maseczka przyjemnie pachnie, zostawia skórę gładką i z poprawionym kolorytem.



You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.