Obsługiwane przez usługę Blogger.

Badanie Opinii - wypełniaj ankiety i zarabiaj

by - stycznia 22, 2017

TestMeToo - dołącz do nas

Na początek zapraszam Was do kliknięcia w obrazek powyżej i obejrzenia zdjęcia, jakim podzieliłam się z mojego przejazdu Uberem.

A teraz do rzeczy. Chciałabym Wam zaprezentować nowy panel ankietowy, na który się ostatnio natknęłam. Jest to panel Badanie Opinii. ----> REJESTRACJA

Na panel natknęłam się pewien czas temu poszukując po prostu nowych źródeł dochodu. Zarejestrowałam się nie tak dawno, co za tym idzie nie mogę jeszcze niestety powiedzieć wiele o tym panelu. 
Panel należy do firmy BioStat.


Założenie konta jest niezwykle proste, jak w przypadku niemalże wszystkich paneli. 
Aktywacja poprzez link przychodzący na adres mailowy. 
Po aktywacji uzupełniamy wszystkie dane w profilu i czekam, aż na adres mailowy zarejestrowany w panelu przyjdzie zaproszenie do ankiety.


Do tej pory wypełniłam dwie ankiety, jedna za 50, druga za 30 punktów. 
Co ciekawe nie mam dostępu do strefy z nagrodami, prawdopodobnie pojawia się ona dopiero, gdy zbierze się określoną ilość punktów. 

Regulamin mówi, że;
33. Za wypełnienie Ankiety Uczestnik otrzymuje Punkty zależne od rodzaju i długości wypełnianej Ankiety.

34. Gromadzone przez Uczestnika w kolejnych Ankietach Punkty sumują się.

35. Uczestnik może również otrzymać Punkty, jeśli wypełni formularz metryczny Ankiety, jednak nie zostanie zakwalifikowany do wypełnienia całej Ankiety. O takiej możliwości Uczestnik zostaje poinformowany w wiadomości e-mail z zaproszeniem do udziału w badaniu.

36. Liczbę zgromadzonych Punktów Uczestnik sprawdza logując się na własne konto Uczestnika utworzone podczas rejestracji w Panelu.

37. Zgromadzone Punkty zamieniane są na gotówkę i przelewane na konto PayPal Uczestnika.

38. Wypłaty mogą być dokonywane po zgromadzeniu przez Uczestnika co najmniej 1000 punktów (50 PLN).

39. Niewykorzystane Punkty pozostają na koncie Uczestnika bezterminowo i sumują się z Punktami zdobywanymi w kolejnych Ankietach.

Minimum nie jest więc wysokie. Z drugiej strony ankiet nie ma zbyt wiele.

Dodatkowo;
44. Wszystkie podatki związane z uczestnictwem w Panelu, o ile byłyby należne, pokrywa Organizator.

Po zalogowaniu można również uzupełnić profil do badań typu Tajemniczy Klient. Wypełniłam go, do tej pory nie otrzymałam jeszcze żadnych zaproszeń do badań. 

O panelu niewiele można przeczytać w sieci. 
Jak widać jest jeszcze w fazie testów. Jeśli tylko coś się zmieni dam znać i będe uaktualniać wpis.

You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.