Obsługiwane przez usługę Blogger.

HAUL ALIEXPRESS #4

by - czerwca 20, 2017



Dzisiaj będzie krótko i zwięźle bo spośród wielu rzeczy, które zamówiłam w ostatnim czasie na szczególną uwagę zasługują gąbeczki oraz pędzelki.


Pędzle ZOREYA
cena: $0.67/$1.35
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

Cudownie piękne pędzelki <3 
Jakieś kilka miesięcy temu kupiłam zestaw pędzelków, które teraz zdecydowanie pójdą w odstawkę. Wiem już, że potrzebuję tylko kilku pędzelków i takie właśnie kupiłam. Wcześniej zaopatrzyłam się już w jedną sztukę na próbę. To absolutnie kolejny hit z ali za grosze 
Ujęły mnie oczywiście również wyglądem. Zawsze to milej mieć akcesoria, które dodatkowo również pięknie wyglądają. Zapłaciłam za nie od 67 centów do $1.35 i jestem bardzo zadowolona. W planach mam powiększenie tej kolekcji. Cena zdecydowanie do tego przekonuje :)





Gąbeczki do podkładu/kremu
cena: $1.11/zestaw 
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

Za komplet składający się z 4 sztuk zapłaciłam $1.11. Przyszły zapakowane w opakowanie plus kopertę bąbelkową. Każda jest innego koloru, nie ma możliwości wyboru innych kolorów.
Gąbeczki łatwo się myją i starczają na dość długo przy odpowiedniej ich pielęgnacji. Są zbite i mięsiste.
Moim zdaniem gąbeczki naprawdę świetnie sprawdzają się w makijażu. Nie używałam nigdy droższych i raczej nie będę bo te w 100% spełniają moje oczekiwania.





fejkowe tatuaże
cena: $0.01/arkusz
link do sklepu: KLIK
ocena: ?/10

Polecam zaglądać co jakiś czas, do mnie leci już kolejny tatuaż za $0.01 kupiony kilka dni po zakupie tego. Normalne ceny też szalenie niskie. 
Tatuaż na wakacje jak znalazł!

You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.