Obsługiwane przez usługę Blogger.

GRUDZIEŃ 2016 Podsumowanie zarobków i otrzymanych nagród

by - stycznia 05, 2017



Zarabiara.pl

Koniec starego roku był dla mnie dość przyjemny.
Przedstawiam Wam podsumowanie moich zarobków z grudnia 2016


Nagrody:
10 PLN do pyszne.pl
bilet do Multikina
karta do Empiku 50 PLN od rekomenduj.to
kod do Empik 50 PLN od mysurvey

Zarobki przelewane na konto bankowe: 390,70 PLN


Zarobki przelewane na PayPal: ~416,22 PLN



Łącznie daje to 806,92 PLN plus nagrody. Przyznam, że to bardzo ładna kwota. Większość z niej poszła na prezenty. Ale spokojnie, zostało coś na małe przyjemności. :)

Zachęcam do śledzenia mnie na IG: @testujzarabiajrecenzuj








You May Also Like

8 komentarze

  1. Łoł no robi wrażenie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na mnie zrobiło, nie spodziewałam się w ciągu miesiąca, że było aż tak dobrze.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wypełniam wszystko co dają plus mam sporo poleconych, głównie dzięki blogowi i IG. :)

      Usuń
  3. Świetna suma, gratulacje. Pozdrawiam, Michał www.testujacymichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dlugo jesteś w imas? Ja sie wypisałam, bo miałam tylko jedną ankietę miesięcznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka lat. Również nie mam wiele, natomiast wypełniam każdą ankietę i ciułam te punkciki ;)

      Usuń

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.