Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wielkanocne dekoracje

by - kwietnia 16, 2017



Jestem zupełnie zbzikowana na punkcie Pepco. Nie potrafię obok tego sklepu przejść obojętnie. Zachwycają mnie przede wszystkim dekoracje, pudełeczka, świeczki - niemalże pół asortymentu sklepu.
W tym roku również moje wielkanocne dekoracje w dużej mierze powstały z użyciem akcesoriów z Pepco. Dokupiłam urocze małe zajączki (3,99) do kupionych już rok temu jajek (0,99), które obszydełkowałam kolorowymi włóczkami. 
Świeczki w kształcie jajek kupiłam za 99 groszy w Carrefourze.
Ostatnio podobają mi się białe dekoracje. Tutaj przełamałam biel kolorami tylko dlatego, że zieleń i żółty bardzo kojarzą mi się z wiosną i Wielkanocą.

Radosnych Świąt lub po prostu miłego odpoczynku!

🐇🐔🐓🐤🐣🐥🐰



You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.