Obsługiwane przez usługę Blogger.

Rozdanie Instagram @podwojne_zycie_veroniki 5.04 - 19.04

by - kwietnia 05, 2017



Dziś przychodzę do Was z konkursem/rozdaniem, który organizuję na moim profilu na Instagramie.
Poniżej raz jeszcze wklejam zasady.
Rozdanie jest TYLKO na Instagramie. Komentarze zostawione na blogu nie będą brane pod uwagę. 



🎁 ROZDANIE 🎁
Przed Wami rozdanie bez okazji. Przewiduję też kolejne, bo moja łazienka ma ograniczone możliwości jeśli chodzi o pomieszczenie wszystkich dobroci, które do mnie przychodzą.

ZASADY:
- oznacz w komentarzu dowolną osobę, którą znasz i napisz jej coś miłego
- jeśli przy okazji mnie zaobserwujesz lub zrobisz repost będzie mi miło

Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę jedną, która najbardziej mi się spodoba. Chodzi o jedno, dwa zdania. Przewiduję też mały upominek dla osoby, którą oznaczycie.

Wyniki podam 19.04 późnym wieczorem. Przyjmijmy więc, że komentarze możecie zostawiać do godziny 12:00.

Opis tego, co do wygrania niebawem pojawi się na blogu.

Już mam w planach kolejne rozdanie, tym razem bardziej różowe.



Przejdźmy więc do opisu. Do zgarnięcia są:
- książka Yves Grevet "U4. Koridwen"
- trzy lakiery do paznokci Bell Secretale
- dwa cienie do powiek w kredce Bell Secretale
- odżywka utwardzająca Bell
- dwie bransoletki
- próbka maski Garnier Moisture + Aqua Bomb

Do paczki dorzucę również sporą ilość próbek. Zawartość paczki dla osoby oznaczonej póki co nawet dla mnie jest tajemnicą. Zobaczymy, co przyjdzie do mnie nowego przez te dwa tygodnie.'


Ostatnie dni są pełne zajęć ale myślę, że w weekend znowu popracuję trochę nad dopasowaniem starych wpisów, aktualizacją. Pojawi się też podsumowanie zarobków z marca.

You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.