Obsługiwane przez usługę Blogger.

QASSA - zbieraj cashbacki, klikaj w maile i zarabiaj

by - października 10, 2016


Co to jest QASSA? To darmowa strona, dzięki której za swoje internetowe zakupy będziesz dostawać dodatkowe korzyści, czyli tak zwany cashback. Oprócz tego za klikanie w otrzymywanie maile otrzymasz dodatkowe punkty.

Jak to działa?
Zacznijmy od maili.
Qassa będzie wysyłać do Ciebie wiadomości, których treścią będą oferty i nowości. Za klikanie dostaniesz dodatkowe punkty. Nie martw się - jeśli przeoczysz wiadomość to dzięki stronie Qassa nadal będziesz mieć dostęp do tych wiadomości. Czasami zamiast ofert pojawia się krótkie ankiety, również punktowane. Dodatkowo będziesz mieć również wgląd w ofety, które już zostały przez Ciebie obejrzane.




Przejdźmy do zyskiwania na zakupach.
Mowa o systemie zwanym CASHBACK. Polega to na tym, że jeżeli najpierw wejdziesz na stronę, następnie z tej strony przejdziesz poprzez kliknięcie linku do wybranego sklepu internetowego i zrobisz w nim zakupy to otrzymasz kilka procent zwrotu. Procent zaliczany jest od całej kwoty zakupów chyba, że napisane jest inaczej. Wartość procentową cashbacku poznasz zawsze przed zakupami



Punkty (tak zwane coins) naliczane są po pewnym czasie od dokonania zakupu. Maksymalny czas zawsze widnieje pod nazwą sklepu. Dodatkowo w sekcji z punktami sprawdzisz, które transakcje czekają jeszcze na zatwierdzenie.

Po uzbieraniu 1 000 000 coins możesz wymienić je na 50 PLN lub na rabaty do sklepów (często warte nawet więcej niż 50 PLN)

Zamieszczam potwierdzenie przelewu, który dostałam dziś od platformy Qassa


Oto lista kilku sklepów, z których możesz zbierać cashbacki. Jest ich o wiele więcej, można je łatwo wyszukać wpisując nazwę w wyszukiwarkę na stronie.

- Empik
- Aliexpress
- Zalando 
- Orange
- Czasnabuty
- Smyk
- RTV Euro AGD
- Media Expert
- Answear
- OleOle
- Media Markt
- PizzaPortal
- Ezebra
- Saturn
- Tchibo
- 5.10.15
- home&you
- Matras
- Dawanda

Link rejestracyjny: QASSA


You May Also Like

6 komentarze

  1. Fajna sprawa. Założyłam konto. Ale pytanie mam takie:
    Po kliknięciu zarób Cashback wszystko działa automatycznie czy coś trzeba jeszcze robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli przejdziesz ze strony Qassa bezpośrednio to wszystko działa automatycznie. Jeśli o rachunek chodzi to trzeba zgłaszać wypłaty poprzez konkakt, aktualnie jest jakaś zmiana systemu czy coś takiego i wyskakują błędy. Natomiast support odpowiada błyskawicznie i wszystko wyjaśniają.

      Usuń
    2. no mi po 2 dniach odpisali jak już sobie poradziłam "oszukując" system

      Usuń
    3. Widać ja miałam większe szczęście bo odpisali mi szybciuteńko

      Usuń
    4. no na to wygląda, ale zapytać jak to zrobiłam że się udało to też szybko napisali...

      Usuń
  2. A poza tym miałam wielki problem dodać dane rachunku bankowego... to była porażka. ;x

    OdpowiedzUsuń

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.