Obsługiwane przez usługę Blogger.

showroomprive.pl -> korzystne zakupy + mój prezent urodzinowy

by - lutego 06, 2017



Urodziny to wyjątkowy czas!
Mówię Wam to ja - kobieta, która ma za sobą już ćwierć wieku ;)

Przyzwyczaiłam się już do tego, że w dniu urodzin moja skrzynka mailowa jest przepełniona życzeniami, zniżkami, kodami na darmową dostawę i innymi tego typu upominkami.
Prym wiedzie Tchibo, ponieważ mogę zafundować sobie kawkę i ciacho na ich koszt - mam zamiar zrobić to w środę.

Ale do rzeczy.
Przyznaję, otwieram wszystkie te maile w nadziei, że jakaś oferta będzie prawdziwym prezentem.
I jest! To ona.



Myślę sobie: gdzie jest haczyk?
Okazuje się, że haczyków brak. Zrobiłam kosmetyczne zamówienie za 39,30, kupon na 40 PLN zadziałał. Zapłaciłam jedynie 15 PLN za przesyłkę.

W moim zamówieniu znalazły się:
- czarny eyeliner
- dwie palety matowych cieni w brązach i beżach 
- tusz do rzęs nadający objętości
- matowa pomadka w odcieniu nude




Przyznam bez bicia, że wcześniej nie zaglądałam na tę stronę. To urodzinowe zamówienie było moim pierwszym. Minus jest taki, że będę długo czekać na wysyłkę. Plus jest taki, że wydałam malutko - nawet na Ali zapłaciłabym więcej a to już jest osiągnięcie. 

Urodzinowy bonus to bardzo miła niespodzianka. Może również masz ochotę taki dostać?


Dodatkowo na showroomprive.pl działa system polecania. Jeśli Twój polecony dokona zakupu Ty otrzymasz 50 PLN rabatu na zamówienie powyżej 180 PLN.

Krótko o stronie:


Warto się zarejestrować chociażby dla takiego miłego upominku, jaki dostałam ja. 

Zapraszam ---> REJESTRACJA

EDIT: Moja paczka już do mnie dotarła. Minus jest taki, że jeden cień w jednej z palet był lekko ukruszony. Mimo wszystko jednak jestem zadowolona. :) 
Druga - ta w pełni "sprawna" - będzie jedną z nagród w rozdaniu, którego początek 8.03 :)



You May Also Like

3 komentarze

  1. Dostałaś już zamawianą przesyłkę? Doszła cało? Zadowolona jesteś z dostawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minusem jest to, że czeka się długo. Wysyłka jest po zakończeniu kampanii. Moja powinna do mnie dotrzeć do 5 marca. Z tego co widzę na stronie została już nadana. Jak tylko dojdzie na pewno napiszę o tym tutaj lub na IG.

      Usuń
    2. Z góry dzięki za napisanie o tym lub na IG :) Poozdrawiam Anna

      Usuń

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.