Obsługiwane przez usługę Blogger.

HAUL ALIEXPRESS #2

by - lutego 15, 2017

Oto przed Wami nowy wpis z informacjami dotyczącymi moich ostatnich zamówien z Ali. 
Nazbierało się tego od ostatniego wpisu dość sporo. 

Pod każdym zdjęciem znajdziecie info ile zapłaciłam. Pod zdjęciami będe podawać również link do sklepu (linki do produktów szybko wygasają), ocenę w skali 0-10 oraz ewentualnie moje spostrzeżenia na temat produktu.
Jeśli produkt nie został jeszcze przetestowany zobaczycie ? zamiast oceny. Gdy tylko będę w stanie ocenić produkt naniosę poprawki i ocenię go.

Naniosłam już poprawki do HAUL ALIEXPRESS #1



pomadka By Nanda 
cena: $1,25
link do sklepu: KLIK
ocena: 6/10

Niestety tym razem się zawiodłam... Chodzi głównie o kolor. Na aukcji wyglądał jakoś przyjaźnie, niestety na moich ustach jakoś mi nie gara. Chociaż kolor sam w sobie jest naprawdę okej. Podczas malowania ust miałam wrażenie, że poamdka się rozpływa, konsystencja jest jakby na granicy płynności. Za to usta przez kilka godzin są nawilżone, kolor dobrze się trzyma. Spokojnie również można go usunąć zwykłym płynem do demiakijażu (nie musi być dwufazowy do oczy u ust, co jest plusem). Zapłaciłam nieco ponad dolara. Pewnie jeszcze się skuszę na inny kolor.



spinacze ze zwierzakami
cena: $0,46/6 sztuk
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

Ładne kolory, dobrej jakości. Zwierzaki są drewniane ale wygląda na to, że są w stanie wiele przetrwać.



klipsy do zdejmowania hybrydy
cena: $0,62/5 sztuk
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

Klipsy są dużą pomocą przy ściąganiu hybrydy. Wystarczy namoczyć wacik, zakłada się klips i gotowe. Kilka chwil i można ściągać stary lakier i rozpocząć przygotowania do nakładania nowej hybrydy.
Mogłam wybrać kolor. Jestem z nich bardzo zadowolona, ponieważ kosztowały grosze a naprawdę ułatwiają pracę. Można szybko sprawdzić, czy lakier już odchodzi czy potrzebuje jeszcze chwilki.




lakiery hybrydowe
cena: $0,87/ sztuka
link do sklepu: KLIK
ocena: 9/10

Użyte kolory kryją po 2/3 warstwach. Co ciekawe niektóre lakiery są zapachowe. Zapach czuć jednak jedynie podczas malowania. Większość kolorów zgodna z zamówieniem. Kilka ma inny odcień, jeden zupełnie od czapy. Jednak dostałam za niego part refund. 
Lakiery mają bardzo dobre pędzelki i super konsystencję. 




srebrne balony 
cena: $0,36/ sztuka
link do sklepu: KLIK
ocena: ?/10




zestaw trzech cieni
wersja "srebrna"
cena: $0,94
link do sklepu: KLIK
ocena: ?/10

zestaw trzech cieni
wersja "złota"
cena: $0,94
ocena: 10/10
Jasny cień jest niemalże niewidoczny, brąz na oku jest nieco cieplejszy a cień, który brałam za złoty jest rudawy. Po uprzednim zastosowaniu bazy od Ingrid trzymały się kilka godzin. Przy aplikacji nie osypują się ani trochę.




kolczyki
cena: $0,68/para
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

Jestem z tych kolczyków bardzo zadowolona. Największym plusem jest to, że nie sa to wkręty a kolczyki, które mają z tyłu kuleczkę, która jest wkręcana. Uwielbiam takie kolczyki, ponieważ nie spadają, nie kłują i można nosić je bez zdejmowania do spania.




waciki bezpyłowe
cena: $0,57/70 sztuk
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

Bardzo dobrze mi się z nimi pracuje. Są małe, cieniutkie, ale chłonne, dzięki temu lepiej się z nich korzysta niż z innych wacików bezpyłowych. 
 Z pewnością zamówię większy zapas.





plecak/worek w czachy i róże
cena: $3.12
link do sklepu: KLIK
ocena: 9/10

 Worek zamówiłam 28.12.2016, dotarł do mnie 7.02.2017. Zapakowany był w folię, złożony na cztery. Zaskoczyły mnie kolory, ponieważ na żywo są zdecydowanie bardziej żywe niż na fotkach w ofercie. Materiał to poliester, dość gruby. Nadruk jest dobrej jakości. Sznurki również porządne, grube. Mankamentem jest to, że niestety ich końce nie są w żaden sposób zabezpieczone. Na szczęście zaszycie ich lub wklejenie jakichś końcówek do sznurków załatwi sprawę.
Szwy nie są widoczne, zdają się być mocne. Nie zauważyłam wystających nitek, poszarpanych brzegów czy też krzywych przeszyć.
Pod światło widać, że materiał lekko prześwituje, jednak w normalnych warunkach nie widać co się w worku nosi. 
Plecak miał mieć wymiary 39 cm na 30 cm. Mój ma 37 cm na 32 cm co jestem w stanie przeżyć. 





torba czacha
cena: $3,77
link do sklepu: KLIK
ocena: milion/10

Torebka z rodzaju - widzisz i musisz ją mieć.
Przyszła zapakowana w folię. Nie pachniała “tanizną”, nawet pasek był zwinięty tak, żeby jak najmniej się pogniótł. Pasek to akurat jedyny mankament. Jest cienki i bardzo krótki, więc pewnie go wymienię na inny lub też na łańcuszek.
W środku torebka nie ma dodatkowych kieszonek. Wymiary dokładnie takie, jak podano w aukcji. Przy ekspresie/suwaku/zamku (niepotrzebne skreślić) zawieszka z kotkiem. Wzór czachy jest tylko z jednej strony, druga strona torebki jest czarna. Przód i tył są usztywnione, jedynie boki to cieńsza warstwa materiału.
Nie spodziewałam się aż takiej jakości za tak niską cenę. Ewentualnie mogłabym się przyczepić, że wzór ma jakieś “śnieżynki”, jednak z daleka nie jest to aż tak widoczne i nie przeszkadza.
Zrobiłam sondę wśród znajomych i rodziny. Torebka podoba się jednej osobie. Mnie.



pędzelek do maseczki + szczoteczka gratis <3
cena: $0,78 z kuponem 1$/1$ (normalne $1,78)
link do sklepu: KLIK
ocena: 10/10

Miękkie włosie to największe zaskoczenie. Aż szkoda używać go do maseczek ale właśnie po to go kupiłam. Szczoteczka gratis, oczywiście owinięta była w bilecik z prośbą o 5 gwiazdek. I tak bym je dała bo warto. 




You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.