Obsługiwane przez usługę Blogger.

Polecanie się opłaca - kampania #polecamBank i RekoPunkty

by - listopada 22, 2016


Dzieliłam się już z Wami informacjami o programie polecającym mBanku (klik)
Jeszcze przez kilka dni można aktywnie polecać najlepszy Bank, jaki znam ;)
To korzyść nie tylko dla ambasadora ale również i dla osoby, która takie konto założy, ponieważ w czasie trwania akcji polecającej można założyć konto z dodatkowymi korzyściami. Dla każdego coś miłego! :) 

Ale ale! Ambasador korzysta podwójnie! W polecaniu można brać udział na różne sposoby. Można aktywnie działać w mediach społecznościowych i zbierać dodatkowe punkty, tak zwane RekoPunkty i odbierać za nie RekoNagrody.

Moja nagroda dotarła do mnie niedawno. Moje punkty wymieniłam na kartę prezentową do Empiku. Zaraz siadam i zabieram się za składanie zamówienia.




Od niedawna trwa również kolejna ciekawa kampania.
Ba! Smaczna kampania #zapraszamnakawe #cafissimo





Obserwuj mnie na IG:
@testujzarabiajrecenzuj

You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.