Obsługiwane przez usługę Blogger.

TEST + RECENZJA kremowa kawa rozpuszczalna

by - sierpnia 02, 2016

Darmowa wymiana lajkuj.pl





Muszę przyznać, że nie jestem specjalną kawoszką... W kawie urzeka mnie przede wszystkim zapach. Smak zawsze mnie odpychał - czułam tylko gorycz.

Tutaj jest nieco inaczej. Zacznijmy od początku.


Kawa pachnie pięknie, kolor zachęcający. Konsystencja - niesłychanie drobniuteńkie ziarenka, niczym nadmorski piasek (urlopowe skojarzenie).


Kawa zapakowana jest w specjalnie zastępcze opakowanie, więc nie da sie ocenić designu. Chociaż w przypadku kawy to właściwie rzadko gra rolę. No ale mimo wszystko byłoby miło wiedzieć jak taka kawka jest zapakowana. 


Problem był z zerwaniem zabezpieczenia więc liczę, że oryginalne opakowanie będzie lepsze :)


Po zalaniu ukazała się moim oczom delikatna pianka, zdecydowanie zachęcająca do spróbowania. 


A i kubek z epanelu idealnie nadaje się na porcję popołudniowej kawy.
Jednym zdaniem - jestem na tak

  • kawa jest delikatna
  • nie zostawia nieprzyjemnego gorzkiego posmaku
  • zapach zdecydowanie uwodzi



You May Also Like

2 komentarze

  1. Ja nie wyobrażam sobie dnia bez kawy i cenię sobię tylko mieloną ;) Michał (testujacymichal.blogspot.com).

    P.S. Świetny kubek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kubki, z paneli ankietowych mam już 2, czekam na kolejne okazje do zgarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.