Obsługiwane przez usługę Blogger.

Jestem Ambasadorem TchiboCard - kampania pachnąca kawą

by - sierpnia 25, 2016



Kolejna kawowa kampania, dodatkowo niezwykle fajna.

Byłam wczoraj w sklepie Tchibo odebrać mój Zestaw Ambasadora. W jego skład wchodzi torba, karta TchibCard oraz duża ilość zniżek, jest też karta do zbierania pięczątek za polecanie.





A co jest najprzyjemniejsze? Pyszna kawka za złotówkę. Ja zdecydowałam się na kawkę na wynos, dostałam więc jeszcze bardzo ciekawy kubek z wiele mówiącym napisem "100% przyjemności". Zgadzam się. Kawka w Tchibo jest idealna. To, co mnie zazwyczaj zniechęca do picia tam do dość wysokie ceny... Chociaż z drugiej strony kawa wyśmienita. Dlatego cieszę się, że dzięki karcie będę mieć wiele zniżek i mogę zapraszać do korzystania ze zniżek również inne osoby. 




Ale spokojnie. Możecie zapisać się do TchiboCard bez wychodzenia z domu. Jak to zrobić? Zajrzyjcie na stronę http://www.prezentyodtchibocard.pl/ i zapiszcie się. 

A oto korzyści jakie daja karta:

- darmowa dostawa każdego zamówienia 
- dedykowane oferty tylko dla Klubowiczów 
- zbierasz Ziarna Tchibo - za każde wydane 1 zł, otrzymujesz 1 Ziarno 
- zniżki nawet do 75% z Ziarnami Tchibo

Zapisać można się oczywiście również w sklepie. Wystarczy poprosić o formularz, wypełnić go. Potem otrzymujemy zastępcza kartę papierową, która może na służyć, póki nie otrzymamy swojej karty. Karta zostanie bezpłatnie wysłana na podany adres korespondencyjny. Łatwiej już być nie mogło! 


You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.