Obsługiwane przez usługę Blogger.

KWIECIEŃ 2017 Podsumowanie zarobków

by - maja 08, 2017






Darmowa wymiana lajkuj.pl 

Zarabiara.pl





Kolejny miesiąc za nami. Czas na podsumowanie. Milionów nie ma - nie miałam czasu na promowanie. Jednak mimo wszystko coś tam wpadło.




Razem 406.54. Jest to przeciętny wynik. Wciąż liczę, że pewnego dnia przekroczę tysiaka. Jednak każdy zarobek powyżej 300 PLN jest już dla mnie sukcesem, ponieważ pozwala na opłacenie najważniejszych rachunków, które są na mojej głowie.

Jeśli również chcecie zarabiać polecam źródła, z których coś tam mi wpadło właśnie w kwietniu:

Opinie.pl - ankiety - REJESTRACJA - MÓJ WPIS
Imas Online - REJESTRACJA - MÓJ WPIS
Reaktor Opinii - REJESTRACJA - MÓJ WPIS

You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.