Obsługiwane przez usługę Blogger.

#zlapkolor - kampania Colour Catcher dla Rekomenduj.to

by - lutego 27, 2017




Darmowa wymiana lajkuj.pl 

Zarabiara.pl




Kampanie dla Reko to coś, co kocham! <3

Jako fanka testów i kampanii ambasadorskich zgłosiłam się i kolejny raz udało mi się zostać wybraną do testów.
Tym razem przedmiotem testów są chusteczki wyłapujące kolor. Korzystałam już z nich kiedyś i przyznam, że są naprawdę skuteczne. Dzięki nim ubrania nie szarzeją, uniknąć można również zafarbowania.

Wiele osób obawia się prania kolorów razem. Ja nie mam z tym problemu. 
Oczywiście są ubrania, które nazwałabym "ubraniami szczególnej troski". Wystarczy stosować się do zaleceń i wszystko będzie w porządku: 

1. Niektóre tkaniny, takie jak bawełna o ciemnych, bądź intensywnych kolorach są bardziej podatne na utratę koloru. Dlatego w przypadku tych materiałów zaleca się użycie większej liczby chusteczek.

2. Należy zachować ostrożność przy wspólnym praniu ubrań białych i kolorowych.

3. W przypadku większej ilości prania (> 6kg suchej odzieży) zaleca się użycie dwóch chusteczek.

4. Nowe kolorowe tkaniny należy prać oddzielnie przez co najmniej 6 prań.

5. Pościel, ręczniki, jeans należy zawsze prać osobno.

Tak wygląda zawartość paczki ambasadora:







A tak wygląda chusteczka po użyciu 




You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.