Obsługiwane przez usługę Blogger.

LISTOPAD 2016 Podsumowanie zarobków i otrzymanych nagród

by - grudnia 06, 2016

Zarabiara.pl



Jak co miesiąc zapraszam na podsumowanie. W tym roku już ostatnie, bo przecież grudzień podsumuję dopiero w styczniu 2017.  Święta zbliżają się nieubłaganie. Cieszę się, że listopadowe zarobki i nagrody w dużej mierze przyczyniły się do tego, jakie podarki dostaną ode mnie moi najbliżsi. 

Bony:
50 PLN do Zalando
50 PLN do Empiku
100 PLN do Empiku

Zarobki:


Łącznie w gotówce wyszło 461,94, co daje nawet więcej, niż się spodziewałam.
Grudzień zapowiada się dobrze - szkoda, że bez rekordów.
Na ten moment mam pewne 50 PLN od Qassa.pl, 100 PLN od Opinie.pl, 150 PLN od IMAS Online, 28,80 PLN od AnkietyProBono, 64,50 PLN od Reaktora Opinii oraz pewnie wypłacę coś z lajkuj.pl

Zleciłam również wymianę punktów na 40 PLN oraz 50 PLN do Empiku, jednak nie wiem, czy uda mi się otrzymać karty podarunkowe jeszcze w grudniu.


Sprawdźcie również co dzieje się u mnie na IG: @testujzarabiajrecenzuj (do 18.12 trwa rozdanie z nagrodani opisanymi tutaj)



You May Also Like

4 komentarze

  1. Hej :) Po tym , gdy wpadłam na Twoją stronę, poszłam za ciosem i zapisałam się na wiele portali, by móć wypełniać ankiety i mieć z tego korzysci. Niestety...nie mam ich zbyt wiele...Co robisz,że miesiąc w miesiac masz taką ilość ankiet, które pozwalają na fajny dochód ? Pozdrawiam !!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Niestety nie wszystko da się zrobić z ankiet. Chociaż przyznam, że i tu bywają lepsze i gorsze miesiące. Część moich zarobków pochodzi z polecania tychże portali.

      Usuń
  2. Super strona! Stajesz się moim motywatorem ;-) Mam pytanie - w jaki sposób udało się Tobie uzyskać bony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bony do Zalando miałam z Mysurvey, Empik z globaltestmarket oraz z kampanii na stronie rekomenduj.to.

      Usuń

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.