Obsługiwane przez usługę Blogger.

SWOP #924 na DressCloud

by - czerwca 13, 2017


Dotarł do mnie mój drugi SWOP  
To swop numer 924 a w nim:



  •  bawełniana torba z logo DC
  •  pasta cukrowa Cosmoderma sweetskin 
  •  żel pod prysznic od Yves Rocher
  •  lakier do paznokci KIKO
  •  żelki Haribo
  •  maseczka 7th heaven (niestety uszkodziłam ją przy wyjmowaniu z opakowania i się "rozleciała")
  •  długopis Golden Rose - pisałam nim już dzisiaj egzamin z literatury niemieckiej i mam nadzieję, że przyniósł mi szczęście 


Dodatkowo w paczce znalazły się też kupony rabatowe. 
Swop oczywiście przecudownie pachniał 

Jak tylko przetestuję te produkty podzielę się moimi odczuciami.

Zapraszam Was do rejestracji na DressCloud 


You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.