Obsługiwane przez usługę Blogger.

HAUL ALIEXPRESS #3

by - marca 14, 2017



Oto przed Wami nowy wpis z informacjami dotyczącymi moich ostatnich zamówień z Ali. 

Pod każdym zdjęciem znajdziecie info ile zapłaciłam. Pod zdjęciami będę podawać również link do sklepu (linki do produktów szybko wygasają), ocenę w skali 0-10 oraz ewentualnie moje spostrzeżenia na temat produktu.
Jeśli produkt nie został jeszcze przetestowany zobaczycie ? zamiast oceny. Gdy tylko będę w stanie ocenić produkt naniosę poprawki i ocenię go.



Lampa SUN9C
cena: $11,13
link do sklepu: klik
ocena: 10/10

Nie dość, że była promocja to jeszcze można było wykorzystać kupon.
Lampa jest leciutka, dobrze wykonana. Ma czujnik ruchu co moim zdaniem bardzo ułatwia pracę. Można również używać przycisku. Lampę można ustawić na 30 oraz 60 sekund. Jestem już po pierwszej hybrydzie i jestem bardzo zadowolona, że się skusiłam.
Widzę wyraźną różnicę w jakości hybrydy po zwykłej lampie oraz ledowej. Inwestycja naprawdę się opłaciła. 




























bransoletka 
cena: $0,56
link do sklepu: klik
ocena: 10/10

Spodobała mi się od pierwszego wejrzenia. Widziałam takich sporo na IG i postanowiłam, że muszę mieć swoją. Doszła do mnie mniej więcej w miesiąc. Jest bardzo solidna, starannie wykonana. Teraz lecą do mnie jeszcze kolczyki i naszyjnik do kompletu.




cebulowe torebki
cena: $0,97/sztuka
link do sklepu: klik
ocena: 5/10

Jak na cebulkę nie jest źle. Torebki są warte tyle, ile kosztowały. Może nawet troszkę więcej. Myślę, że gdy tylko znajdę czas na ich przerobienie to coś jednak z nich będzie. Bez przeróbki nadają się świetnie dla dzieci.



skatpetki
cena: $0,69
link do sklepu: klik
ocena: 7/10

Damskie skarpetki. Do tej pory wszelkie z Ali było dobre na moje 40/41. Tutaj myślę, że rozmiar 37 to maks. Jednak cena dobra, jakość również. Jedynie rozmiar nietrafiony. Pewnie je komuś podaruję.



pojemniczki 10 ml na perfumy
cena: $0,40/sztuka
link do sklepu: klik
ocena: 10/10

Pojemniczki te są ratunkiem, gdy zepsuje się "psikacz" w perfumach lub gdy np w buteleczce od perfum go brak. Szczelne, dobrej jakości. "Psikacz" działa bardzo dobrze, nie zapycha się.




zegarek
cena: $0,96 z kuponem 1/1
link do sklepu: klik
ocena: 8/10

Jestem zaskoczona! Jak na taką cenę wygląda nadzwyczaj dobrze. Działa i ładnie miarowo tyka, chociaż trochę głośno. Pasek nie jest super jakości natomiast myślę, że jakieś kilka miesięcy mi posłuży. Nie noszę zegarków codziennie. Dodatkowo byłam pewna, że pasek będzie "na szmelc" a więc wymyśliłam sobie inny, który mam zamiast wkrótce zrobić.



zegarki:
cena: $0,99 / $0,64 / $0,50
link do sklepu (1): klik
link do sklepu (2 i 3): klik

Zegarkom nie mam absolutnie nic do zarzucenia oprócz tego, że tykają troszkę zbyt głośno. Wykonane solidnie. Groszowa sprawa a jak potrafi człowieka uszczęśliwić.




pędzelek 
cena: ?
link do sklepu: ?
ocena: 10/10

Dotarł do mnie zamiast cebulki. Nie wiem niestety zamiast jakiej. 





oprawki
cena: $2,50/sztuka
link do sklepu: klik
cena: 9/10

Czarne są matowe, czerwone/bordo lekko transparentne oraz z połyskiem. Po boku mają małe ozdobniki. Kupiłam je z zamiarem wymiany szkieł na korekcyjne, co pewnie za jakiś czas zrobię.
Gdyby ktoś chciał nosić jako zerówki to problemem mogą być lekko pożółkłe szkła.
Doszły do mnie bardzo porządnie zapakowane, ze ściereczką gratis. 



słuchawki
cena: $0,07 (TAK!) z kuponem 4/4
link do sklepu: klik
ocena: 10/10

Toż to jest strzał w dziesiątkę. Przyszły przesyłką poleconą. Ładnie zapakowane. Kolor taki, jaki miał być. Działają! I to jak. Świetnie działają. Nie wypadają z ucha a to jest dopiero wyczyn. Moje ucho jest tak niewymiarowe, że ciężko mi znaleźć odpowiednie słuchawki douszne. Jest mi niesłychanie miło, że znalazłam takie za 7 centów. 



lakiery hybrydowe Bling
cena: $0,95/sztuka
link do sklepu: klik
ocena: ?/10

Szły trzy miesiące. Grunt, że doszły, ponieważ jestem z nich naprawdę zadowolona. Kolory takie jak zamawiałam - wcale lub niewiele różnią się od tych pokazanych w aukcji. Każdy lakiery był zapakowany osobno w małą torebeczkę. Póki co sprawdzone tylko na wzorniku. Jest chyba nieźle.



wzorniki na buteleczki
cena: $0,90 za 50 sztuk
link do sklepu: klik
ocena: 10/10

Zamówiłam sobie aż 100 sztuk bo wiem do czego jestem zdolna jeśli chodzi o zakup hybryd na Ali. Myślę przyszłościowo. Wzorniki są porządne, dość grube. Wszystkie doszły w całości, nic się nie połamało. Są mleczne co ułatwia pracę - ja kładę jedną warstwę lakieru bo to tylko na moje potrzeby.







kosmetyki (szczegóły na screenie powyżej)
link do sklepu: klik
cena: $9,23 za wszystko z kuponem chyba 1/10

Najbardziej zależało mi na matowych cieniach oraz na eyelinerze w buteleczce. Pomadki i błyszczyki to eksperyment ale zdecydowanie udany. Kolory są dokładnie takie jak na aukcji. Większość kolorów będzie mi służyła zapewne jedynie do zdjęć jednak cena była na tyle korzystna, że się skusiłam. Miłym zaskoczeniem jest to, że pomadki i błyszczyki niesłychanie ładnie pachną.





Darmowa wymiana lajkuj.pl 

Zarabiara.pl




You May Also Like

0 komentarze

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.