Obsługiwane przez usługę Blogger.

Maj 2016 Podsumowanie zarobków i otrzymanych nagród

by - czerwca 02, 2016

Zarabiara.pl

Witajcie!

Jak co miesiąc przedstawiam Wam podsumowanie minionego miesiąca. 
Maj był dla mnie wyjątkowo dobry!

Nagrody rzeczowe:

karta Tesco 50 PLN - Cenne Opinie



bony do Zalando na łączną kwotę 90 PLN - I-Say oraz MySurvey (już zrealizowane oczywiście)


Nagrody pienieżne: łącznie 239,54

TateTask - 2,40 za wykonanie zadania

lajkuj.pl - 5,14 PLN

Wynagrodzenie za udział w społeczności marki telekomunikacyjnej - 22 PLN plus 110 PLN nagrody specjalnej za konkurs w ramach społeczności

100 PLN wygrane w konkursie - do wykorzystania w formie bonu na zakup naturalnych kosmetyków.

Oto zbiorcze zestawienie wpływów na PayPal w maju. Szkoda, że nie zleciłam w odpowiednim czasie kolejnej wypłaty z lajkuj.pl oraz że jedna z akcji, w którą się zaangażowałam wydaje się być organizowana przez mało solidne osoby, gdyż już dwa dwa tygodnie zwlekają z wypłatą.

Łączna kwota uzyskana w maju: 379,54




Darmowa wymiana lajkuj.pl

You May Also Like

2 komentarze

  1. Gratuluję ładnego wyniku. Cenne Opinie to ostatnio mój lider wśród ankiet internetowych. Zapraszam również do mnie: testujacymichal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z pewnością zajrzę.
      Ja chyba nie mam lidera, ale lubię na pewno Ariadę i Tolunę, najszybciej tam się zbiera na porządne nagrody

      Usuń

Moderuję komentarze. Twoja wypowiedź pojawi się wkrótce.